تسلطِ مسلک ذهنی درون گرایانه

قسمتی از من در نیست جا مانده و با مرگ هستی به آنش می پیوندم.

تسلطِ مسلک ذهنی درون گرایانه

قسمتی از من در نیست جا مانده و با مرگ هستی به آنش می پیوندم.

هیچ شروع تمدن است،تمدنی که در آن ارزش ها با حضور ساطع دگرگونی بشر پا به فراموشی گذاشته اند و من ((هیچی)) ابدی در این شکل انسانی دیگر به عنوان یک فرد در توهم تمدن ابندایی اش جای دارد تا خویش را فرای خود دریابم.
حال تمامی تعاریفی که برای انسان ها می شود از دریچه من هرگز عبور نخواهد کرد.از این رو،نه با کسی موافقت نه مخالفت خواهم کرد زیرا وجودی که نباشد نیازی به این دو مسئله برای اثباتش ندارد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۷ مطلب در آگوست ۲۰۱۵ ثبت شده است

Painting

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 31 August 15 ، 03:34
Pain Shira

هستِ یک بی نهایت را در نیست یک چند وجهی می باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 31 August 15 ، 03:09
Pain Shira

Painting

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 31 August 15 ، 02:55
Pain Shira

هر یک و هر جمع قسمتی از نیست را می بوید و آن را مطابق با چیست خویش پرورش می دهد و با ذهن خویش در گذری از زمان منطبق می سازد تا اصل خویش شود. این اصل خویش مندانه و خویش خواهانه و خویش گونه نه شکل فردیت دارد و نه شکلی جمعی.

چرا؟ جوابی است آشکار.

کس این اصل خویش را فلسفه،دین،شعر،نقاشی،موسیقی،علم می نامد.

استخراج از نیست و درج از آن همان چرایی به گونه سوال از چیست است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 31 August 15 ، 01:45
Pain Shira
این زمان یک چیست نیست پرور برای ((بودن) تلاشی دارد تا به هر سو زمزمه ای معنادار بر اساس ذهن و ((بود)) شود،مانند کلامی نقش دار،نقشی در ذهن ایده  ای،در هر ایده ای مطلبی برای استخراج و درج مطلب برای آرامش ذهن که معنا را می سازد. ذهن مریض و ایده ال ساز،هدف گرا و آرمان ساز ساختار از پیش ساز-خویش را به جهان معرفی می کند،اما برای ساختش دو برابر آن معرفی انرژی اطلاف می کند تا دیگران را متقاعد به درج خویش گردد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 31 August 15 ، 01:35
Pain Shira


در پرتو اعماق دریا به سمت زمین،نهال و خشکسالی سنگ ها به یکدیگر خیره گشتند.تنشی که از میان آسمان و غول ها ی بی شاخ می خیزد،تصویریست به شکل یک مرد در چنگِ دو دست که انگشتانش را می جود و بروی دیوار پوسته هایش را می تراشد.

این یک تمرین آهستگی است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 29 August 15 ، 00:07
Pain Shira

آن قسمت که در تو به رنجی ناپایان مبدل شده و در تو ریشه می دواند ((منِ)) رنجش، شکلی بی شکل،هدفی نارسا به ورطه ی خویش است.این قسمت نه دور و نه نزدیک و نه چیزی دست یافته ای نا پایانِ محدود در من است.تاریخ لباس ژنده و زبان و زمان تار و پودِ آن است(بود)؛بی آن که رویای خواب ببیند ((چیست)) است.


چیست چیست؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 28 August 15 ، 18:16
Pain Shira