تسلطِ مسلک ذهنی درون گرایانه

قسمتی از من در نیست جا مانده و با مرگ هستی به آنش می پیوندم.

تسلطِ مسلک ذهنی درون گرایانه

قسمتی از من در نیست جا مانده و با مرگ هستی به آنش می پیوندم.

هیچ شروع تمدن است،تمدنی که در آن ارزش ها با حضور ساطع دگرگونی بشر پا به فراموشی گذاشته اند و من ((هیچی)) ابدی در این شکل انسانی دیگر به عنوان یک فرد در توهم تمدن ابندایی اش جای دارد تا خویش را فرای خود دریابم.
حال تمامی تعاریفی که برای انسان ها می شود از دریچه من هرگز عبور نخواهد کرد.از این رو،نه با کسی موافقت نه مخالفت خواهم کرد زیرا وجودی که نباشد نیازی به این دو مسئله برای اثباتش ندارد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

هنر

Tuesday, 1 December 2015، 11:50 PM

شهود آکنده از مفهوم پیشین، درک کودک بودن، تجلی زندگی در منشا هستی.

زیبایی آثار پیرزوی خلق می کنند و این در راه نابودی پلیدی و ژشتی های ثابت و ساخته شده حیات انسان می باشد. بازگشتی جنون آمیز برای رسیدن به خود کامگی نیروهای انسان،تخیلش در لحظات و حالات غریب  را حرکت می دهد و حتی از غالب انگیزه فراتر می رود. به طوری که حس و تجارب را خالص دریافت و کلمات را در شکل منفی  و مثبت به زندگانی و مسایلش، انعکاس نمی دهد.

شادکامی کلمه ایست برای رهایی از خویش اما نه خود اصل آن.همچون پرتوی درخشنده و نامیرا خود- خنثی- به سمت آفرینش و اثر هنرمند (جنون شادی) به دروازه نابودی گام می گذارد برای رسید به اصل پس از شادکامی، خویش را معلق می یابد و ناگهان طیف کودکانه اش، مانند شعری نارس،مسیری بی هدف و آهنگی ناقص برایش ترسیم می شود.

این خویشتن، این توهم را برای منغلب و منعطف ساختن جهانش،به ترتیب در درون و به بیرون روا می دارد و با خویش برای بازتاب فرا خویش همراه با زخم ها از جهان نیستی(هنر) را خارج می کند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 15/12/01
Pain Shira

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی