تسلطِ مسلک ذهنی درون گرایانه

قسمتی از من در نیست جا مانده و با مرگ هستی به آنش می پیوندم.

تسلطِ مسلک ذهنی درون گرایانه

قسمتی از من در نیست جا مانده و با مرگ هستی به آنش می پیوندم.

هیچ شروع تمدن است،تمدنی که در آن ارزش ها با حضور ساطع دگرگونی بشر پا به فراموشی گذاشته اند و من ((هیچی)) ابدی در این شکل انسانی دیگر به عنوان یک فرد در توهم تمدن ابندایی اش جای دارد تا خویش را فرای خود دریابم.
حال تمامی تعاریفی که برای انسان ها می شود از دریچه من هرگز عبور نخواهد کرد.از این رو،نه با کسی موافقت نه مخالفت خواهم کرد زیرا وجودی که نباشد نیازی به این دو مسئله برای اثباتش ندارد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

صبر

Monday, 21 March 2016، 09:43 PM

حتم می رسانم آسمان به زمین خواهد رسید

به حتم زمین جر خواهد خورد

تا کودک در آغوش طبیعت

به آرامش برسد.

سیلاب ها برخیزید

کجای این سرزمین بی رنگ مرا به تو در تنگنای گفتار

و با اشاره ای شاید هدایت می کند تا تمام من در تو غوطه ور  گردد

ستارگان نارس

بدرخشید

امشب ماه با من سماء می کند

و نور اندکش به شورآب های چشمی نمی رسد که دیگر

در آینه  انتظار به آرامی لحظه های وجودت،

سراسر می جویمت و صبر اگر می دانی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/03/21
Pain Shira

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی